Tuesday, October 20, 2009

Colorful kitchens!

I adore cooking so it's not a surprise I love kitchens!!! I absolutely can immerse myself in searching for great kitchen's designs. I want to share with you couple of ideas of cozy and nice kitchens which were made for living and cooking and having a truly pleasure in spending time there. I wonder which one would be your preferred one....

Kocham gotować, więc nie jest wielkim zaskoczeniem ze uwielbiam kuchnie! Potrafię bez pamięci zatracić się w poszukiwaniu pięknych kuchennych wnętrz. Chciałabym się podzielić z wami kilkoma pomysłami odnośnie aranżacji super przytulnej, ładnej i zarazem praktycznej oazy boskich zapachów. Jestem ciekawa która podoba Wam się najbardziej...




Love this idea! / Rewelacyjny pomysł!

Source forgotten... sorry.
Źródło zapomniane... proszę o wybaczenie

.
P.S. Sorry for not commenting back for such a long time. I'll catch up with your blogs this weekend. I promise. I hope you won't forget me till this time.

P.S Przepraszam, że nie komentowałam przez tak długi okres Waszych blogów, obiecuję, że nadrobię wszystkie straty w ten weekend. Mam nadzieję, że do tej pory mnie nie opuścicie.


4 comments:

sylwia said...

Uwielbiam takie kuchnie.

MariaPar said...

Stawiam na kuchnię z kobaltowym akcentem, bo taką mam :-)Pozdrawiam.

Gosia said...

poszukuję pomysłu na kuchnię ,która jest w trakcie budowy,ale to jeszcze nie to co pokazałaś,zależy mi na czymś bardziej nowoczesnym...aczkolwiek te pokazane propozycje też bardzo fajne i przytulne :)
pozdrawiam :)

Valerie said...

i LOVE that you can write on the kitchen's door ! it's such a good idea !! you can like put your shopping list :) love it !